Det har vรฆret en tradition i klubben at sejle til Bรธnnerup for at fejre pinse med grill og hygge pรฅ broen. Lad os forsรฆtte denne gode tradition. Pinselรธrdag kl.1300 bliver grillen tรฆndt og GS er vรฆrt ved en molebajer og en grillpรธlse. Alle er velkomne Skippere Gaster Koner kรฆrester bรธrn og bรธrnebรธrn og andet godtfolk …